Evaluations pour 7 avis
Afficher uniquement les avis 5 étoiles pour Professional Homme Gilet vélo coupe-vent windbreaker
5
Pourcentage rempli : 100%
Afficher uniquement les avis 4 étoiles pour Professional Homme Gilet vélo coupe-vent windbreaker
4
Pourcentage rempli : 0%
Afficher uniquement les avis 3 étoiles pour Professional Homme Gilet vélo coupe-vent windbreaker
3
Pourcentage rempli : 0%
Afficher uniquement les avis 2 étoiles pour Professional Homme Gilet vélo coupe-vent windbreaker
2
Pourcentage rempli : 0%
Afficher uniquement les avis 1 étoiles pour Professional Homme Gilet vélo coupe-vent windbreaker
1
Pourcentage rempli : 0%

Avec les avis et les évaluations, nos clients sont informés sur la qualité de nos produits et services.

Tous les avis sont modérés avant publication. Les avis les plus récents sont affichés par défaut.

En savoir plus sur nos conditions d'utilisation

top ding

Topgilet voor die momenten dat het waait alsof je in een waaier zit. Houdt de wind tegen zonder dat je oververhit raakt. Ideaal wanneer je FTP nét iets te enthousiast getest wordt in een kopgroepje.
  • 5/5 Rapport qualité/prix
Martijn, Pays-BasAcheteur vérifiéIl y a 1mois

Ideaal voor het tussenseizoen

Mooie kwaliteit stof; ademend maar ook lekker warm. Zit goed strak op het lichaam. Rafelt niet. Ben 178 CM / 73 KG
  • 5/5 Rapport qualité/prix
Chow, Pays-BasAcheteur vérifiéIl y a 1mois

Zeer comfortabel en lichtgewicht gilet

Zeer tevreden met dit gilet. Strakke pasvorm en geeft veel warmte op de fiets tijdens frisse ritten in het voorjaar. Als het te warm is past het gemakkelijk in de achterzak van een shirt. Ideaal dus om tijdens de rit mee af te wisselen als het weer daar om vraagt.
  • 5/5 Rapport qualité/prix
Joris, Pays-BasAcheteur vérifiéIl y a 2mois

One of those pieces you always bring

This is the kind of cycling gilet you end up taking on almost every ride. It’s light, practical and easy to combine with other layers. Size M fits me nicely and still leaves enough room over a jersey. I would have liked the zipper to feel just a touch more premium, but overall I’m very happy with it and would absolutely rate it 5 stars.
  • 5/5 Rapport qualité/prix
Lotte, Pays-BasAcheteur vérifiéIl y a 2mois

Zeer tevreden met dit gilet

Fijn voor de frisse dagen.
  • 5/5 Rapport qualité/prix
Philip, Pays-BasAcheteur vérifiéIl y a 3mois

Precies de windstopper die ik zocht voor de koudere dagen!

Past perfect! Heerlijke fit en goede kwaliteit stof. Sluit goed aan bij het ondershirt van Acelera. Heb er nu alles van en hoop dat ze nog even door blijven gaan.
  • 5/5 Rapport qualité/prix
Tijs, Pays-BasAcheteur vérifiéIl y a 3mois

Perfect vestje

Echt een top ding! De twee openingen aan de achterkant zorgen ervoor dat je het vestje niet los hoeft te ritsen als je iets uit je zakken wilt pakken. Daarnaast gaat er niks op tegen mooi zwart! Mijn go-to vest als ik een tocht maak!
  • 5/5 Rapport qualité/prix