Heel tevreden
Deze sportschoen zit lekker, leuke kleuren, heel tevreden mee.
- Rapport qualité/prix
Avec les avis et les évaluations, nos clients sont informés sur la qualité de nos produits et services.
Tous les avis sont modérés avant publication. Les avis les plus récents sont affichés par défaut.
Deze sportschoen zit lekker, leuke kleuren, heel tevreden mee.
Schoenen nooit aangekregen dus geen idee. Een raadsel waar ze geleverd zijn. EN na 4 weken nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Response klantendienst: een onderaannemer kan de leveringsvoorwaarden veranderen? Serieus? Levering gevraagd in Antwerpen + thuis, dus de onderaannemer kan daar Postpunt + Sint-Niklaas van maken? Na 4 weken nog steeds