Te strak aan de heupen
Het is een lichte ademende jas die je droog houdt.Het heeft wel een kwalitatieve uitvoering,stof,rits,oogt mooi.Maar er schort iets aan de snit,de onderkant van de jas,rond de heupen zit te strak,hij zit heel lang,wat het vervelend maakt om er mee te wandelen,ik moet de jas dan maar oprollen om comfortabel te wandelen.Ofwel was de jas beter wat
- Rapport qualité/prix
