Zwembroek is maat te groot. Le...
Zwembroek is maat te groot. Levering is gebeurd via een partner. Het retourneren is niet gelukt aangezien verzending via koeriers dienst Inpost verloopt, maar waar zijn de servicepunten? Erg onduidelijk en support van Decathlon klantenservice is er niet. Erg jammer allemaal.
- Rapport qualité/prix
