guter Schutz und angenehm zum ...
guter Schutz und angenehm zum tragen. Ist etwas klein geschnitten. Für Winterjacken empfehle ich eine Grösse grösser. Würde es wieder kaufen
Avec les avis et les évaluations, nos clients sont informés sur la qualité de nos produits et services.
Tous les avis sont modérés avant publication. Les avis les plus récents sont affichés par défaut.
guter Schutz und angenehm zum tragen. Ist etwas klein geschnitten. Für Winterjacken empfehle ich eine Grösse grösser. Würde es wieder kaufen
Billiges Produkt, das keinerlei diesen hohen Preis verdient. M ist ein S. Wirkt sehr billig. Reflektion ist i.O. Schon beim Anprobieren gerissen. Keine Kaufempfehlung
Uitstekende zichtbaarheid Maat is nogal klein Normaal XL nu al XXL maar in de winter met dikkere jas zou XXXL beter zijn
Beste Mark,
Bedankt voor je feedback.
We zijn blij om te horen dat u blij bent met uw aankoop!
Het helpt ons ook om de kwaliteit van onze producten en diensten te blijven garanderen.
Tot binnenkort op onze website of in een van onze…
Snelle levering
Hallo Kevin, bedankt voor je feedback. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop en de snelle levering! Dit helpt ons tevens om de kwaliteit van onze producten en diensten te blijven garanderen. Hopelijk tot binnenkort op onze website of in één van onze Decathlon winkels. Met…
Parfait merci
Bonjour Vincent,
Je vous remercie pour votre commentaire.
Ravi de lire que vous êtes satisfait de votre achat!
Cela nous aide également à continuer à garantir la qualité de nos produits et services.
A bientôt sur notre site ou dans l'un…