De trolley is erg gemakkelijk ...
De trolley is erg gemakkelijk uit- en weer in te vouwen. De rem werkt goed. Het enige jammere is dat er ergens in het frame een los dingetje heen en weer rolt, dat hoor je overigens niet wanneer je ermee in de baan loopt.
- Rapport qualité/prix
